FAQ - Meest Gestelde Vragen
Heb je een vraag over je pakket of onze producten? Lees dan eerst onze FAQ hieronder aangezien deze bestaat uit de meest gestelde vragen. Hoogstwaarschijnlijk vind je hier een antwoord! Is dat niet zo? Dan kun je altijd contact met ons opnemen via info@mobisite.nl
Verzending & levering
Wij zijn lid van WebwinkelKeur, waardoor je altijd verzekerd bent van een veilige aankoop. Vrijwel alle recensies zijn zeer positief en de webshop scoort gemiddeld een 9.3. Af en toe komt er een negatieve recensie voor, maar dat is natuurlijk het geval bij elke webshop. Kortom, Mobisite is zeker een betrouwbare partij om jouw accessoires te kopen.
Verzenden naar Nederland, België en Duitsland is gratis en kost je dus niets!
Wanneer je op werkdagen voor 22:30 besteld, morgen in huis
Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt ervoor kiezen om je bestelling te laten bezorgen op een door jou opgegeven adres, of om het pakketje af te halen bij een PostNL locatie bij jou in de buurt.
Bestellingen met een lagere waarde worden verstuurd via brievenbuspost. Het voordeel hiervan is dat je niet thuis hoeft te zijn voor de levering.
Voor grotere dozen: Indien je tijdens het bezorgmoment niet aanwezig bent, wordt je bestelling naar een PostNL-locatie bij jou in de buurt gebracht. De vervoerder laat je dan weten wanneer je de bestelling kunt ophalen.
Het kan helaas gebeuren dat je pakket beschadigd bezorgd wordt.
In dat geval kun je dit binnen 48 uur melden bij onze klantenservice via info@mobisite.nl
Na deze periode is het niet meer mogelijk om aanspraak te doen op de geleden schade.
Wij raden je aan bij een beschadigd pakket altijd foto’s te maken van de verpakking!
Ruilen & retourneren
Op alle bestellingen via mobisite.nl heb je als consument een bedenktijd van 30 dagen. Deze termijn gaat in op het moment dat jouw bestelling geleverd wordt. Dit betekent dat je een product zonder opgave van reden aan ons kunt retourneren.
- Lees hier verder hoe je dat doet.
Als je je product wilt retourneren voor omruiling, terugbetaling of garantie, vul dan ons retourformulier in en volg de instructies op de ruilen- en retournerenpagina.
Je kunt een product retourneren via onze retourpagina, mits het onder de garantie valt. Producten vallen onder garantie als er sprake is van een fabricage- of productiefout.
- Lees hier meer over de garantie.
Als je bestelling correct is verwerkt in onze webshop, ontvang je van ons een orderbevestiging per e-mail. Hierin vind je het ordernummer van je bestelling.
Retourzendingen worden doorgaans binnen 2 tot 4 werkdagen na ontvangst verwerkt.
Wij betalen het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling. We mogen echter wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen, of totdat je hebt aangetoond dat je ze hebt teruggestuurd. Het bedrag wordt terugbetaald via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt bij de bestelling, waarmee de transactie wordt teruggedraaid.
Betaling
1. Ga naar het product dat je wilt.
2. Klik op de knop “In winkelmandje”.
3. Je wordt doorgestuurd naar de winkelwagen.
4. Indien er een korting is, vul je de kortingscode in het veld “Kortingscode invullen”.
5. Controleer je winkelwagen en klik op “Afrekenen”.
6. Log in op je Mobisite-account of ga verder als gast.
7. Vul je gegevens in.
8. Kies de gewenste verzendmethode.
9. Kies de gewenste betaalmethode.
10. Klik op “Bestelling betalen” en je wordt doorgestuurd naar de gekozen betaalmethode.
11. Volg de instructies van je betaalmethode en je wordt teruggestuurd naar Mobisite.
12. Gefeliciteerd, je hebt een bestelling geplaatst bij Mobisite!
13. Een bevestigingsmail wordt verstuurd naar het opgegeven e-mailadres.
14. We gaan zo snel mogelijk aan de slag om je bestelling te bezorgen.
Let op: Je bestelling wordt niet bezorgd als de betaling nog niet is voldaan.
Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren nadat deze is bevestigd.
Bij Mobisite® kun je op de volgende manieren betalen:
1. iDEAL
2. Creditcard – Visa, Mastercard, American Express
3. Bancontact (MisterCash in België)
4. Paypal
5. Klarna
Hier een aantal tips die je kunnen helpen:
- Maak een account aan. Via een account kan je alsnog je betaling afronden.
- Doe de bestelling via een laptop en niet via een telefoon
Nog niet gelukt? Doe dan de bestelling opnieuw. Een bestelling is pas definitief wanneer de betaling is voldaan.
Alle productprijzen op onze website zijn inclusief BTW.
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je, zodra wij de bestelling hebben bevestigd, direct een e-mail met de factuur.
Garantie en Klachten
Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten over hun aankopen. Op al onze producten is de wettelijke garantie van kracht. Dit betekent dat u er op kunt rekenen dat de producten die wij leveren voldoen aan wat u er redelijkerwijs van mag verwachten. Indien een product niet aan deze verwachtingen voldoet, heeft u recht op reparatie of vervanging. Voor sommige producten geldt een fabrieksgarantie of een aanvullende garantie. Deze extra garanties staan los van de wettelijke garantie. Voor alle producten die wij verkopen, geldt een minimale garantietermijn van zes maanden. Indien fabrieksgaranties of wettelijke voorschriften dit vereisen, kan de garantietermijn langer zijn dan zes maanden. Bij elk product op onze website vindt u onder het kopje specificaties de exacte garantieduur. De garantieperiode gaat in zodra u het product in ontvangst heeft genomen.
Garantie is een belangrijk aspect bij de aankoop van refurbished producten, daarom bieden wij 2 jaar garantie op al onze toestellen. Dit betekent dat je gedurende deze periode kunt rekenen op onze volledige ondersteuning en kosteloze reparaties in geval van defecten of storingen. Onze garantie zorgt voor gemoedsrust en vertrouwen in de kwaliteit van onze toestellen.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie conform de Europese richtlijnen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten. Dit houdt in dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.
Onze garantie dekt alle technische mankementen, zoals problemen met de speakers, de moederbord, de camera, de microfoon etc. Al onze toestellen komen met 2 jaar garantie. De accessoires zoals kabels, opladers, hoesjes en oordopjes hebben 6 maanden garantie. Defecten aan de batterij van het toestel worden gedekt door 12 maanden garantie. Uiteraard kan je bij ons tegen een gunstig tarief je accu buiten de garantie om laten vervangen.
Onze Mobisite garantie dekt alle technische mankementen, zoals problemen met de camera, de speakers, de microfoon etc.
De garantie komt te vervallen – voor zover wettelijk is toegestaan - als de telefoon beschadigd is geraakt door onjuist gebruik. Denk hierbij aan schade zoals:
-Beschadigingen die door val-, druk-, stoot-, gebruik- of vochtschade ontstaan zijn.
-Een gebroken of gebarsten scherm wordt niet gedekt door de garantie.
-Normale slijtage aan de telefoon en batterij vallen niet onder de garantie.
-Schade aan de telefoon veroorzaakt door het niet opvolgen van voorschriften en/of met betrekking tot oneigenlijk of onverantwoord gebruik van de telefoon valt niet onder de garantie.
-Softwaregebreken worden niet gedekt door de garantie.
Het verwijderen van een virus of andere z.g. malware wordt niet gedekt door de garantie.
-Schade aan de telefoon wanneer je deze op onachtzame wijze hebt verzonden wordt niet gedekt door de garantie. Jij bent verantwoordelijk voor het correct verpakken van de telefoon voor verzending.
-De garantie vervalt als het serienummer of IMEI van de telefoon is verwijderd.
-Als je de telefoon fysiek opent, vervalt de garantie.
-Bij reparatie door derde partijen komt de garantie te vervallen.
Lees hier meer over onze garantievoorwaarden.
- Lees hier meer over onze garantievoorwaarden.
Onze klantenservice helpt je graag in te schatten of jouw schade binnen de garantie valt. Neem bij twijfel dus altijd even contact met onze klantenservice op. Dat kan per e-mail:
info@mobisite.nl
Zo voorkom je dat je onnodig je device naar ons opstuurt.
Je vraag staat er niet tussen?
kunt ons altijd mailen. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren.