Betaalmethoden
Bij Mobisite® kiezen wij te allen tijde voor veiligheid en daarmee betrouwbare betaalmogelijkheden.
IDEAL - ( Gratis )
Dit is de meest bekende betaalmethode in Nederland. Betalingen via iDeal zijn gratis. De betaling is direct zichtbaar in het overzicht van de bank. Er is geen registratie of software nodig. Je kan zo sneller en gemakkelijker betalen.
Internetbankieren bij Mobisite is helemaal gratis. Vandaag bestellen voor 22.30 uur? Morgen gratis in huis. De betaling wordt direct verwerkt en je wordt op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
Creditcard - Visa - Mastercard - American Express - ( Gratis )
Natuurlijk kun je ook kiezen voor betalen via Creditcard. Bij een betaling via Creditcard worden geen transactiekosten berekend. Betalingen via Creditcard worden verwerkt door Mollie waar je met de meeste kaart merken kunt betalen. Alle creditcard betalingen zijn afgeschermd met 3D Secure.
Bancontact / Mistercash - België - ( Gratis )
Mistercash van Bancontact biedt klanten uit België de mogelijkheid om te betalen via uw eigen bankrekening zoals u gewend bent.
Dit gebeurd op een veilig en vertrouwde manier.
KBC/CBC-Betaalknop (Gratis)
‘Nu kopen en later betalen’, met deze dienst schiet KBC de betaling VAN HAAR KLANTEN voor. Dat betekent dat KBC een voorschot op uw rekening stort en daarmee onmiddellijk de handelaar betaalt. U ziet op de dag van de aankoop dus twee verrichtingen in uw rekeningoverzicht: een storting en een betaling, telkens voor hetzelfde bedrag.
Voor deze dienst rekent KBC u geen kosten aan.
Kies tijdens het afrekenen voor de KBC/CBC-betaalknop en voor later betalen.
Op de betalingsdatum die u heeft gekozen (uiterlijk twee maanden nadat KBC het voorschot betaalde) wordt het volledige bedrag automatisch van uw rekening (gekoppeld aan de opgegeven kaart) afgetrokken. Zorg dus zeker dat er op dat moment voldoende geld op uw rekening staat.
U kunt kiezen om uw aankoop later te betalen zolang het totaalbedrag van uw openstaande betalingen niet hoger is dan 1250 euro.
Lukt de betaling niet?
Het kan helaas voorkomen dat de betaling mislukt. Dit kan komen door een storing van uw bank of de site van de betaling. Wij adviseren u het nogmaals, eventueel op een later tijdstip te proberen. Mocht het hier na nog niet lukken, neem dan a.u.b. contact op met de klantenservice.