Garantie – Mobisite B.V.

Bij Mobisite B.V. staan we volledig achter de kwaliteit van onze refurbished toestellen. Daarom bieden wij standaard 2 jaar garantie op al onze producten – inclusief de batterij.

Wettelijke garantie

Je hebt recht op garantie conform de Europese richtlijnen. Dit betekent dat je mag verwachten dat het product goed functioneert bij normaal gebruik. Al onze toestellen worden grondig getest vóór levering.

Belangrijke voorwaarden

• Garantie is alleen geldig wanneer reparaties worden uitgevoerd door of via Mobisite B.V.

• Bij reparatie door derden zonder onze toestemming vervalt de garantie

• Schade buiten de garantie wordt niet gedekt en wij voeren geen reparaties uit buiten de garantietermijn

Voor meer informatie over de dekking en voorwaarden van onze garantie, verwijzen wij je graag naar onze pagina met de algemene voorwaarden.

Onderzoekskosten bij retour zonder defect

Wanneer een toestel wordt geretourneerd en uit het onderzoek blijkt dat er geen defect is, behouden wij het recht om €34,95 aan onderzoekskosten in rekening te brengen.

Deze kosten dienen vooraf betaald te worden voordat wij het toestel terugsturen. In geval van een terugbetaling kan het bedrag met de terugstorting worden verrekend.

Retourinstructies

• Zet het toestel terug naar de fabrieksinstellingen

• Maak vooraf een back-up van je gegevens

• Als resetten niet mogelijk is, vermeld dan je toegangscode op het retourformulier

• Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventueel dataverlies

Klachten?

Heb je een klacht over een product of onze service? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij behandelen elke klacht serieus en streven naar een snelle oplossing.

Mobisite B.V.
Keurenplein 4 Unit C3464
1069CD Amsterdam

KvK: 97477915
BTW : NL868067982B01

Zodra we jouw melding ontvangen, sturen we je direct een bevestiging. We doen ons best om jouw vraag of klacht binnen één werkdag op te lossen. Lukt dat onverhoopt niet, dan laten we je op tijd weten waar je aan toe bent.

Ben je niet helemaal tevreden over hoe wij je klacht hebben afgehandeld? Dan kun je terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel of het ODR-platform van de Europese Commissie om je klacht daar verder in te dienen.