Garantie – Mobisite B.V.
Bij Mobisite B.V. staan we volledig achter de kwaliteit van onze refurbished toestellen. Daarom bieden wij standaard 2 jaar garantie op al onze toestellen – inclusief de batterij.
Accessoires
Voor accessoires zoals opladers, kabels en hoesjes geldt een garantietermijn van 6 maanden. Uiteraard komt deze aanvullende garantie bovenop de wettelijke garantie waarop u altijd recht heeft.
Wettelijke garantie
Naast deze door ons geboden garantie heeft u altijd recht op de wettelijke garantie conform de Europese richtlijnen. De wettelijke garantie geldt in Nederland zonder tijdslimiet: een product moet datgene doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. De genoemde garantieperiodes op onze website hebben dus uitsluitend betrekking op de door ons als verkoper geboden extra garantie. Deze extra garantie doet niets af aan de rechten die u heeft op grond van de wettelijke garantie.
Onderzoekskosten bij retour zonder defect
Wanneer een toestel wordt geretourneerd en uit het onderzoek blijkt dat er geen defect is, behouden wij het recht om €34,95 aan onderzoekskosten in rekening te brengen. Deze kosten dienen vooraf betaald te worden voordat wij het toestel terugsturen. In geval van een terugbetaling kan het bedrag met de terugstorting worden verrekend.
Voor meer informatie over de volledige voorwaarden verwijzen wij u naar onze [Algemene Voorwaarden]
Klachten?
Heb je een klacht over een product of onze service? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij behandelen elke klacht serieus en streven naar een snelle oplossing.
We doen ons best om jouw vraag of klacht binnen één werkdag op te lossen.
Lukt dat onverhoopt niet, dan krijg je van ons in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.
Ben je niet helemaal tevreden over hoe wij je klacht hebben afgehandeld?
Dan kun je terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel.