Garantie

Garantie is een belangrijk aspect bij de aankoop van producten, daarom bieden wij 2 jaar garantie op al onze toestellen. Dit betekent dat je gedurende deze periode kunt rekenen op onze volledige ondersteuning en kosteloze reparaties in geval van defecten of storingen. Onze garantie zorgt voor gemoedsrust en vertrouwen in de kwaliteit van onze toestellen.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie conform de Europese richtlijnen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten. Dit houdt in dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.

Onze garantie dekt alle technische mankementen, zoals problemen met de speakers, de moederbord, de camera,  de microfoon etc. Al onze toestellen komen met 2 jaar garantie. De accessoires zoals kabels, opladers, hoesjes en oordopjes hebben 6 maanden garantie. Defecten aan de batterij van het toestel worden gedekt door 12 maanden garantie. Uiteraard kan je bij ons tegen een gunstig tarief je accu buiten de garantie om laten vervangen.

De minimale capaciteit van de accu is 85% bij levering met een minimum van 70% van de originele capaciteit tegen het einde van de garantieperiode.

"Bij Mobsite besteden we veel aandacht aan de staat van de batterij en aan de technische staat ervan. Al onze telefoons hebben een minimale capaciteit van 85%. iPhones met een dergelijke capaciteit werken volledig. Mochten zich toch problemen voordoen met de batterij, dan kunnen deze uiteraard worden verholpen onder de garantie. Volgens standaards gezet door Apple, werken iPhones met een batterijcapaciteit van 85% nog steeds op optimale efficiëntie."

"Vorig jaar was de gemiddelde batterijcapaciteit van onze refurbished iPhones 96%."

Onze garantie komt te vervallen als de telefoon beschadigd is geraakt door onjuist gebruik. Denk hierbij aan schade zoals: 

-Gebarsten glazen en technische onderdelen
Waterschade
-Defecten voortkomend uit schokken/valschade.
-Speaker, microfoon of laadconnector die door stof/vuil niet correct functioneert. 
-Als je de telefoon fysiek opent, vervalt de garantie.
-Bij reparatie door derde partijen komt de garantie te vervallen.
Voor een gedetailleerde beschrijving van onze garantievoorwaarden, lees even onze algemene voorwaarden.

Let op: Wanneer een toestel aan ons wordt geretourneerd en er wordt aan de hand van het onderzoek geen defect geconstateerd, behouden wij het recht om €29,25 aan onderzoekskosten in rekening te brengen. Deze dienen vooraf voldaan te worden, voordat wij het toestel retourneren. Of de kosten worden verrekend wanneer er een terugstorting zal plaatsvinden.

negative-comment

Klachten

Ons doel is om ervoor te zorgen dat we al onze klanten een uitstekend serviceniveau bieden op alle gebieden van ons bedrijf. Als we je op enig moment een maar bevredigende service hebben gegeven, zullen we proberen al het redelijke te doen om het goed te doen. Als je merkt dat je niet tevreden bent met een van onze services, neem dan in eerste instantie contact met ons op via de onderstaande e-mail en we zullen ons uiterste best doen om de klacht op te lossen. Wij reageren uiterlijk binnen 3 dagen inhoudelijk.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via onderstaande gegevens -

Per  info@mobisite.nl

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd kosten, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).