
Producten & Refurbished
Vrijwel alle recensies zijn zeer hoog en bijna overal scoort de webshop rond een 9.2. Her en der vind je wel eens een negatieve recensie, maar die vind je natuurlijk bij iedere denkbare webshop. In die zin is Mobisite zeker een betrouwbare partij om jouw nieuwe gereviseerde telefoon of tablet te kopen.
Refurbished betekent ‘gereviseerd’. Bij ons betekent dit het controleren en opknappen van iPhone toestellen! Na het controleren en opknappen van de iPhone is het device weer 100% technisch in orde. De werking, batterijduur en software zijn gecontroleerd. Alle niet werkende onderdelen worden vervangen door originele Apple onderdelen. Zo krijg je een toestel met een gloednieuwe display en behuizing die niet van nieuw is te onderscheiden.
Al onze Refurbished iPhones worden op meer dan 50 punten gecontroleerd zodat je er zeker van bent dat deze iPhones perfect zullen functioneren.
- Lees hier meer over de kwaliteitscheck
Elke refurbished iPhone en iPad kun je bij Mobisite kopen in de productcondities nieuwstaat, zo goed als nieuw, heel goed en redelijk. Dit gaat enkel om het uiterlijk. Van binnen is elk refurbished device 100% functioneel en evenaart het de kwaliteit van nieuw.
- Lees hier meer over de verschillende productcondities.
Bij Mobsite besteden we veel aandacht aan de staat van de batterij en aan de technische staat ervan. Al onze telefoons hebben een minimale capaciteit van 85%. iPhones met een dergelijke capaciteit werken volledig. Mochten zich toch problemen voordoen met de batterij, dan kunnen deze uiteraard worden verholpen onder de garantie. Volgens standaards gezet door Apple, werken iPhones met een batterijcapaciteit van 85% nog steeds op optimale efficiëntie.
Vorig jaar was de gemiddelde batterijcapaciteit van onze refurbished iPhones 97%.
iPhone kopen:
Je krijgt bij elke iPhone gratis kabel, oplader, sim uitdrukpen, hoesje, screenprotector en powerbank.
iPad kopen:
Je krijgt bij elke iPad gratis kabel, oplader, screenprotector en leren bookcase.
Al onze toestellen zijn sim-lock vrij! Elke simkaart past in jouw iPhone.
Ruilen & retourneren
Op alle bestellingen via mobisite.nl heb je als consument 14 dagen bedenktijd. Deze termijn gaat in op het moment dat jouw bestelling geleverd is. Dit houdt in dat je zonder opgave van reden een toestel aan ons kunt retourneren.
- Lees hier verder hoe je dat doet.
Als je je telefoon of accessoire wil terugsturen voor een omruiling, terugbetaling of garantie, vul dan eerst ons retourformulier in.
Na het aanmelden van je retour zal deze zo snel mogelijk worden goedgekeurd en ontvang je van ons een e-mail met retourinstructies en een retouradres
Belangrijk bij het retourneren van je iPhone / iPad:
Schakel zeker de functie ‘’zoek mijn iPhone’’ uit, anders kunnen wij de herstelling niet starten of zal de retour geweigerd worden. Dit doe je in: Instellingen > Je naam > iCloud > Zoek mijn > Zoek mijn iPhone.
Wis hierna je toestel en verpak deze zorgvuldig. Onze Mobisite-doos geeft een goede bescherming.
Gaat het toestel niet aan? Lees dan de instructies op deze link om je iCloud account via de computer te verwijderen.
Je kunt een product retourneren via onze retourpagina. Daarbij kun je kiezen voor geld retour of voor een vervangend product wanneer het binnen de bedenktermijn valt indien het onder garantie valt of een retour betreft. Producten vallen onder garantie als het een fabricagefout of productfout betreft.
- Lees hier meer over de klachten-en-garantie
Als je bestelling correct is afgehandeld in onze webshop, krijg je van ons een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat het ordernummer van je bestelling. Ook op de pakbon, die bij elke online bestelling wordt meegeleverd in de doos, is het ordernummer van je bestelling te vinden.
Het IMEI-nummer staat digitaal in je iPhone of iPad. Je vindt hem via Instellingen > Algemeen > Info.
Je kunt het ook vinden op de simkaarthouder.
Retourzendingen verwerken wij doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen na binnenkomst.
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
We storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je je bestelling afgerekend hebt. We maken de betaling als het ware ongedaan.
Verzending en levering
Verzenden naar Nederland en België is gratis en kost je dus niets! Tevens nemen wij de kosten voor verzekering van je pakketje voor onze rekening.
Wanneer je op werkdagen voor 22:30 besteld, morgen in huis
Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt je bestelling laten versturen naar een door jou opgegeven adres, óf het pakketje laten bezorgen op een PostNL locatie bij jou in de buurt.
Nee, dat hoeft niet. Indien je tijdens het bezorgmoment niet aanwezig bent, wordt je bestelling naar een PostNL locatie bij jou in de buurt gebracht. De vervoerder laat je dan weten wanneer je de bestelling kunt ophalen.
Zodra het pakketje bij PostNL is afgeleverd ontvang je van ons een track & trace code waarmee je het pakketje precies kunt volgen.
Het kan helaas gebeuren dat je pakket beschadigd bezorgd wordt.
In dat geval kun je dit binnen 48 uur melden bij onze klantenservice via klantenservice@mobisite.nl
Na deze periode is het niet meer mogelijk om aanspraak te doen op de geleden schade.
Wij raden je aan bij een beschadigd pakket altijd foto’s te maken van de verpakking!
Is de bestelling verzonden? Dit weet je doordat je een e-mail van ons krijgt met een verzendbericht. Hierin staat of deze met track en trace is verzonden, of per brievenbuspost. Alle verzendmethodes kunnen vertraagd zijn tot maximaal 3 bezorgdagen. De bezorgdagen zijn dinsdag tot en met zaterdag. Heb je 3 bezorgdagen gewacht en nog steeds niets ontvangen? Dan starten wij een onderzoek. Neem hiervoor contact met ons op.
Garantie en Klachten
Al onze toestellen komen standaard met 24 maanden garantie, waarvan 12 maanden garantie op de batterij en 6 maanden op de accessoires.
- Lees hier meer over onze garantievoorwaarden.
Onze Mobisite garantie dekt alle technische mankementen, zoals problemen met de camera, de speakers, de microfoon etc. Defecten ontstaan door fysieke- of waterschade worden niet gedekt.
- Lees hier meer over onze garantievoorwaarden.
Onze klantenservice helpt je graag in te schatten of jouw schade binnen de garantie valt. Neem bij twijfel dus altijd even contact met onze klantenservice op. Dat kan per e-mail:
Zo voorkom je dat je onnodig je device naar ons opstuurt.
Helaas valt fysieke schade aan de telefoon niet binnen de gebruikelijke garantievoorwaarden.
Maar niet getreurd! Onze hersteldienst kan je display herstellen aan een scherp tarief
Wanneer de reparatie wordt uitgevoerd door onze techniekers zal je de garantie blijven behouden. Daar dat wij de kwaliteit van de herstelling kunnen waarborgen.
Meld je retour aan via ons retourformulier.
Technische ondersteuning van je Apple product
Als je een iPhone hebt die niet aangaat, dan raden wij je aan om hem minimaal één uur aan de oplader aan te sluiten. Als je toestel wat langer in de doos heeft gezeten, heeft de lege accu even tijd nodig om te beginnen met opladen.
Tips voor een langer batterijduur
1. Kijk naar de apps
Controleer welke apps zich vooral schuldig maken aan je snel leegtrekkende batterij. Dit zie je via ‘Instellingen>Batterij’. Scrol naar beneden en je ziet welke apps het meest van de accu vreten.
2. Locatievoorzieningen
Kijk ook naar welke apps op de achtergrond je locatie checken, want gps vreet enorm aan de batterij. Hiervoor ga je naar ‘Instellingen>Privacy>Locatievoorzieningen’.
3. Energiebesparingsmodus
De eenvoudigste manier om de accuduur te verlengen, is door de energiebesparingsmodus te activeren. Dat stel je in door bij ‘Instellingen>Batterij’ de schakelaar te activeren.
4. Beperk de achtergrondactiviteit
Via ‘Instellingen>Algemeen>Ververs op achtergrond’ geef je aan welke apps dit mogen doen.
5. Donkere modus
Met de donkere modus laat je iPhone veel meer zwarttinten zien en gaat de iPhone batterij langer mee.
6. Een zwarte achtergrond
Ga daar naar ‘Achtergrond>kies een nieuwe achtergrond’ en tik boven op ‘Stilstaand’. Scrol helemaal naar beneden, tik op de zwarte achtergrond en kies ‘Stel in>Beide’.
7-Schakel AirDrop uit
Druk langer op de netwerkpaneel linksboven, waar je vier knoppen ziet staan. Tik op het AirDrop-icoon en kies ‘Ontvangen uit’.
8-Néé, Siri
Ga naar ‘Instellingen>Siri en zoeken’ en zet ‘Luister naar “Hé, Siri”’ uit.
9. Verminder beweging
Ga naar ‘Instellingen> Toegankelijkheid> Beweging’, en activeer ‘Verminder beweging’.
- Ga naar Instellingen
- Klik op uw Apple ID
- Klik op iCloud
- Klik op iCloud-reservekopie
- Klik op Maak nu reservekopie (hierboven kunt u ook direct aanvinken dat er automatisch een iCloud-reservekopie wordt gemaakt
- Ga naar icloud.com . Zie je ”Zoek mijn iPhone” niet op iCloud.com, dan heeft jouw account alleen toegang tot de online functies van iCloud. Voor toegang tot ”Zoek mijn iPhone” en andere functies dien je iCloud ook geïnstalleerd te hebben op jouw iOS-apparaat.
- Klik vervolgens op Alle apparaten en selecteer het apparaat dat je wilt wissen.
- Vervolgens klik je in het info-venster op Wis Apparaat (hier komt jouw toestel naam te staan).
- Hierna voer je het Apple ID-wachtwoord in. Let op: Voer geen telefoonnummer of bericht in, dit i.v.m. het feit dat het toestel al verloren is.
- Stop vervolgens het wisverzoek, hierna komt er een button Verwijder uit account in het rood te staan. Klik hier op. Hierna is je iCloud verwijderd van je toestel.
- Ga naar icloud.com/find
- Log in met jouw Apple ID
- Selecteer het toestel dat je dient te verwijderen van de functie “zoek mijn
- iPhone” (te vinden bovenaan het scherm onder ‘alle apparaten’.
- Als het toestel offline is dan kies je “verwijder uit account”
- Dan verschijnt de melding; “Weet u zeker dat u deze iPhone/iPad wil
- verwijderen” en vervolgens klik je dan op “Verwijder”.
- Vul vervolgens jouw Apple ID in, hierna is deze functie verwijderd.
Overige
Onze website is uiteraard 24/7 geopend!
De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 12:00 – 17:00 uur bereikbaar.
Voor onze contactgegevens klik hier.
Je account is te vinden op deze pagina vinden: Mijn account
Na de bestelling ontvang je direct een mail met daarin de factuur.
De Privacy Policy is te vinden op deze pagina : ( Privacy statement )
Bij Mobisite kun je op een van de volgende manieren betalen:
1– iDEAL
2– Creditcard – Visa – Mastercard – American Express
3– Bankoverschrijving
4– Bancontact (Mistercash in België)
5– Apple pay
6– KBC/CBC-Betaalknop
7– Klarna betaal in 3 delen +2%
8– Klarna Betaal later (achteraf betalen) +2%
- Lees hier meer over Betaalmogelijkheden
Heb je gekozen om te betalen met een bankoverschrijving? Dan kan je het geld overmaken naar ons rekeningnummer: NL17INGB0009480106 t.n.v. Mobisite. Vermeld bij het betalen altijd je Bestel- of Factuurnummer.
gebruikte goederen. Voor vragen kunt u contact opnemen per e-mail.
Ons emailadres is: klantenservice@mobisite.nl. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren.
Je vraag staat er niet tussen?
kunt ons altijd mailen. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren.