question

98% van onze klanten zou Mobisite aanbevelen aan anderen.

kiyoh-mobisite
Thuiswinkel_Waarborg

Klanten geven Mobisite een 9.3/10

Producten & Refurbished

Wat is refurbished?

Refurbished betekent ‘gereviseerd’. Bij ons betekent dit het controleren en opknappen van iPhone toestellen! Na het controleren en opknappen van de iPhone is het device weer 100% technisch in orde. De werking, batterijduur en software zijn gecontroleerd. Alle niet werkende onderdelen worden vervangen door originele Apple onderdelen. Zo krijg je een toestel met een gloednieuwe display en behuizing die niet van nieuw is te onderscheiden.

Wat is de kwaliteit van de Refurbished iPhones?

Al onze Refurbished iPhones worden op meer dan 50 punten gecontroleerd zodat je er zeker van bent dat deze iPhones perfect zullen functioneren.

Wat zijn de verschillende productcondities?

Wij hanteren de productcondities : NieuwstaatAls nieuwHeel goedRedelijk.

Wat is de staat van de Batterijconditie?

Bij Mobsite besteden we veel aandacht aan de staat van de batterij en aan de technische staat ervan. Al onze telefoons hebben een minimale capaciteit van 85%. iPhones met een dergelijke capaciteit werken volledig. Mochten zich toch problemen voordoen met de batterij, dan kunnen deze uiteraard worden verholpen onder de garantie. Volgens standaards gezet door Apple, werken iPhones met een batterijcapaciteit van 85% nog steeds op optimale efficiëntie.

Krijg ik accessoires bij mijn device?

iPhone kopen:

Je krijgt bij elke iPhone gratis kabel, oplader, sim uitdrukpen, hoesje, screenprotector en powerbank.

iPad kopen:

Je krijgt bij elke iPad gratis kabel, oplader,  screenprotector en leren bookcase.

 

Zijn de toestellen sim-lock vrij?

Al onze toestellen zijn sim-lock vrij! Elke simkaart past in jouw iPhone.

Ruilen & retourneren

Kan ik het toestel ruilen/retourneren?

Op alle bestellingen via mobisite.nl heb je als consument 14 dagen bedenktijd. Dit houdt in dat je zonder opgave van reden een toestel aan ons kunt retourneren.

  • Lees hier verder hoe je dat doet.
Hoe kan ik een product naar jullie terugsturen?

Je kunt een product van ons retour sturen via de retourpagina.

Hoe stuur ik een product terug voor garantie?

Je kunt een product retourneren via onze retourpagina. Daarbij kun je kiezen voor geld retour of voor een vervangend product wanneer het binnen de bedenktermijn valt indien het onder garantie valt of een retour betreft. Producten vallen onder garantie als het een fabricagefout of productfout betreft.

Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?

Retour zendingen verwerken wij doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen na binnenkomst.

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?

We doen er alles aan je aankoopbedrag binnen 2 werkdagen, na ontvangst van het geretourneerde product en goedkeuring terug te storten. Soms lukt dit misschien niet, maar je kunt er op vertrouwen dat je in ieder geval 14 dagen na ontvangst van jouw product het aankoopbedrag terug hebt.

We storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je je bestelling afgerekend hebt. We maken de betaling als het ware ongedaan.

Verzending en levering

Wat zijn de verzendkosten?

Verzenden naar Nederland en België is gratis en kost je dus niets! Tevens nemen wij de kosten voor verzekering van je pakketje voor onze rekening.

Wat is de levertijd van toestellen?

Wanneer je op werkdagen voor 23:59 besteld, morgen in huis

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Tijdens het bestelproces kun je er ook voor kiezen om je bestelling bij één van de 2000 PostNL afhaalpunten te laten bezorgen.

Waar kan ik de status van mijn order bekijken?

Zodra het pakketje bij postnl.nl is afgeleverd ontvang je van ons een track & trace code waarmee je het pakketje precies kunt volgen.

Beschadigd bij ontvangst

Het kan helaas gebeuren dat je pakket beschadigd bezorgd wordt.

In dat geval kun je dit binnen 48 uur melden bij onze klantenservice via [email protected]

Na deze periode is het niet meer mogelijk om aanspraak te doen op de geleden schade.

Wij raden je aan bij een beschadigd pakket altijd foto’s te maken van de verpakking!

Bestelling niet ontvangen?

Is de bestelling verzonden? Dit weet je doordat je een e-mail van ons krijgt met een verzendbericht. Hierin staat of deze met track en trace is verzonden, of per brievenbuspost. Alle verzendmethodes kunnen vertraagd zijn tot maximaal 3 bezorgdagen. De bezorgdagen zijn dinsdag tot en met zaterdag. Heb je 3 bezorgdagen gewacht en nog steeds niets ontvangen? Dan starten wij een onderzoek. Neem hiervoor contact met ons op.

Garantie en Klachten

Heb ik garantie op mijn refurbished device?

Bij Mobisite koop je een refurbished iPhone met 2 jaar garantie. Dit betekent dat je het defecte toestel tot 2 jaar na aankoop, kunt retourneren ter reparatie of vervanging. Het toestel mag niet door derden of jezelf geopend zijn geweest.

Technische ondersteuning van je Apple product

Mijn device gaat niet aan

Als je een iPhone hebt die niet aangaat, dan raden wij je aan om hem minimaal één uur aan de oplader aan te sluiten. Als je toestel wat langer in de doos heeft gezeten, heeft de lege accu even tijd nodig om te beginnen met opladen.

Batterij loopt snel leeg

Tips voor een langer batterijduur

1. Kijk naar de apps

Controleer welke apps zich vooral schuldig maken aan je snel leegtrekkende batterij. Dit zie je via ‘Instellingen>Batterij’. Scrol naar beneden en je ziet welke apps het meest van de accu vreten.

2. Locatievoorzieningen

Kijk ook naar welke apps op de achtergrond je locatie checken, want gps vreet enorm aan de batterij. Hiervoor ga je naar ‘Instellingen>Privacy>Locatievoorzieningen’. 

3. Energiebesparingsmodus

De eenvoudigste manier om de accuduur te verlengen, is door de energiebesparingsmodus te activeren. Dat stel je in door bij ‘Instellingen>Batterij’ de schakelaar te activeren.

4. Beperk de achtergrondactiviteit

Via ‘Instellingen>Algemeen>Ververs op achtergrond’ geef je aan welke apps dit mogen doen.

5. Donkere modus

Met de donkere modus laat je iPhone veel meer zwarttinten zien en gaat de iPhone batterij langer mee.

6. Een zwarte achtergrond

Ga daar naar ‘Achtergrond>kies een nieuwe achtergrond’ en tik boven op ‘Stilstaand’. Scrol helemaal naar beneden, tik op de zwarte achtergrond en kies ‘Stel in>Beide’.

7-Schakel AirDrop uit

Druk langer op de netwerkpaneel linksboven, waar je vier knoppen ziet staan. Tik op het AirDrop-icoon en kies ‘Ontvangen uit’.

8-Néé, Siri

Ga naar ‘Instellingen>Siri en zoeken’ en zet ‘Luister naar “Hé, Siri”’ uit.

9. Verminder beweging

Ga naar ‘Instellingen> Toegankelijkheid> Beweging’, en activeer ‘Verminder beweging’.

 

Hoe maak ik een back-up op mijn iPhone?
  • Ga naar Instellingen
  • Klik op uw Apple ID
  • Klik op iCloud
  • Klik op iCloud-reservekopie
  • Klik op Maak nu reservekopie (hierboven kunt u ook direct aanvinken dat er automatisch een iCloud-reservekopie wordt gemaakt
Hoe verwijder ik “zoek mijn iPhone”?
  • Ga naar icloud.com/find
  • Log in met jouw Apple ID
  • Selecteer het toestel dat je dient te verwijderen van de functie “zoek mijn
  • iPhone” (te vinden bovenaan het scherm onder ‘alle apparaten’.
  • Als het toestel offline is dan kies je “verwijder uit account”
  • Dan verschijnt de melding; “Weet u zeker dat u deze iPhone/iPad wil
  • verwijderen” en vervolgens klik je dan op “Verwijder”.
  • Vul vervolgens jouw Apple ID in, hierna is deze functie verwijderd.
Hoe verwijder ik de iCloud zonder telefoon?
  • Ga naar icloud.com . Zie je ”Zoek mijn iPhone” niet op iCloud.com, dan heeft jouw account alleen toegang tot de online functies van iCloud. Voor toegang tot ”Zoek mijn iPhone” en andere functies dien je iCloud ook geïnstalleerd te hebben op jouw iOS-apparaat.
  • Klik vervolgens op Alle apparaten en selecteer het apparaat dat je wilt wissen.
  • Vervolgens klik je in het info-venster op Wis Apparaat (hier komt jouw toestel naam te staan).
  • Hierna voer je het Apple ID-wachtwoord in. Let op: Voer geen telefoonnummer of bericht in, dit i.v.m. het feit dat het toestel al verloren is.
  • Stop vervolgens het wisverzoek, hierna komt er een button Verwijder uit account in het rood te staan. Klik hier op. Hierna is je iCloud verwijderd van je toestel.
iPhone-gebruikershandleiding

Voor de iPhone vind je hier en over het laatste iOS besturingssysteem vind je hier.

Overige

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze website is uiteraard 24/7 geopend!

De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 12:00 – 17:00 uur bereikbaar.

Voor onze contactgegevens klik hier.

Waar kan ik mijn account vinden?

Je account is te vinden op deze pagina vinden: Mijn account

Hoe ontvang ik mijn factuur?

Na de bestelling ontvang je direct een mail met daarin de factuur.

Waar kan ik de Privacy Policy vinden?

De Privacy Policy is te vinden op deze pagina : ( Privacy statement )

Wat voor betaalmogelijkheden heb ik?

Bij Mobisite kun je op een van de volgende manieren betalen:

1– iDEAL

2– Creditcard – Visa – Mastercard – American Express

3– Bankoverschrijving

4– Bancontact (Mistercash in België)

5– Apple pay

6– KBC/CBC-Betaalknop

7– Klarna betaal in 3 delen +4%

8– Klarna Betaal later (achteraf betalen) +4%

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, al onze producten zijn inclusief 21% BTW.

Wat is jullie emailadres?

Ons emailadres is: [email protected]. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren.

Je vraag staat er niet tussen?

kunt ons altijd mailen. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren.