question

Alle veelgestelde vragen

Producten & Refurbished

Wat is refurbished?

Refurbished betekent ‘gereviseerd’. Bij ons betekent dit het controleren en opknappen van iPhone toestellen! Na het controleren en opknappen van de iPhone is het device weer 100% technisch in orde. De werking, batterijduur en software zijn gecontroleerd. Alle niet werkende onderdelen worden vervangen door originele Apple onderdelen. Zo krijg je een toestel met een gloednieuwe display en behuizing die niet van nieuw is te onderscheiden.

Wat is de kwaliteit van de Refurbished iPhones?

Al onze Refurbished iPhones worden op meer dan 50 punten gecontroleerd zodat je er zeker van bent dat deze iPhones perfect zullen functioneren.

Wat zijn de verschillende productcondities?

Wij hanteren de productcondities : NieuwstaatAls nieuwLicht gebruiktZichtbaar gebruikt.

Wat is de staat van de Batterijconditie?

Bij Mobsite besteden we veel aandacht aan de staat van de batterij en aan de technische staat ervan. Al onze telefoons hebben een minimale capaciteit van 80%. iPhones met een dergelijke capaciteit werken volledig. Mochten zich toch problemen voordoen met de batterij, dan kunnen deze uiteraard worden verholpen onder de garantie. Volgens standaards gezet door Apple, werken iPhones met een batterijcapaciteit van 80% nog steeds op optimale efficiëntie.

Krijg ik accessoires bij mijn device?

Je krijgt bij elke iPhone gratis accessoires t.w.v. 39,95. Dit zijn de accessoires die je bij jouw iPhone krijgt meegeleverd: USB kabel, oplader ,SIM uitdrukpen,hoesje ,screenprotector .

Zijn de toestellen sim-lock vrij?

Al onze toestellen zijn sim-lock vrij! Elke simkaart past in jouw iPhone.

Ruilen & retourneren

Kan ik het toestel ruilen/retourneren?

Op alle bestellingen via mobisite.nl heb je als consument 14 dagen bedenktijd. Dit houdt in dat je zonder opgave van reden een toestel aan ons kunt retourneren.

  • Lees hier verder hoe je dat doet.
Hoe kan ik een product naar jullie terugsturen?

Je kunt een product van ons retour sturen via de retourpagina.

Hoe stuur ik een product terug voor garantie?

Je kunt een product retourneren via onze retourpagina. Daarbij kun je kiezen voor geld retour of voor een vervangend product wanneer het binnen de bedenktermijn valt indien het onder garantie valt of een retour betreft.Producten vallen onder garantie als het een fabricagefout of productfout betreft.

Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?

Retour zendingen verwerken wij doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen na binnenkomst. De terugbetaaltermijn zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 14 dagen nadat u de herroepingsmededeling van de klant heeft ontvangen.

Verzending en levering

Wat zijn de verzendkosten?

Die zijn er simpelweg niet. Wij sturen de toestellen gratis verzekerd op, ook naar België!

Wat is de levertijd van toestellen?

Wanneer je voor 23:59 een bestelling plaatst dan ontvang je jouw refurbished iPhone de volgende dag al in huis, met uitzondering van zondag. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Tijdens het bestelproces kun je er ook voor kiezen om je bestelling bij één van de 2000 PostNL afhaalpunten te laten bezorgen.

Waar kan ik de status van mijn order bekijken?

Zodra het pakketje bij postnl.nl is afgeleverd ontvang je van ons een track & trace code waarmee je het pakketje precies kunt volgen.

Garantie en Klachten

Heb ik garantie op mijn refurbished device?

Bij Mobisite koop je een refurbished iPhone met 2 jaar garantie. Dit betekent dat je het defecte toestel tot 2 jaar na aankoop, kunt retourneren ter reparatie of vervanging. Het toestel mag niet door derden of jezelf geopend zijn geweest.

Overige

Waar kan ik mijn account vinden?

Je account is te vinden op deze pagina vinden: Mijn account

Hoe ontvang ik mijn factuur?

Na de bestelling ontvang je direct een mail met daarin de factuur.

Waar kan ik de Privacy Policy vinden?

De Privacy Policy is te vinden op deze pagina : ( Privacy statement )

Wat voor betaalmogelijkheden heb ik?

Bij Mobisite kun je op een van de volgende manieren betalen:

1- iDEAL
2- Creditcard – Visa – Mastercard – American Express
3- Paypal
4- Bankoverschrijving
5- Bancontact (Mistercash in België)
6- Apple pay
7- KBC/CBC-Betaalknop

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, al onze producten zijn inclusief 21% BTW.

Wat is jullie emailadres?

Ons emailadres is: [email protected]. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren.

Hoe verwijder ik “zoek mijn iPhone”?
  • Ga naar icloud.com/find
  • Log in met jouw Apple ID
  • Selecteer het toestel dat je dient te verwijderen van de functie “zoek mijn
  • iPhone” (te vinden bovenaan het scherm onder ‘alle apparaten’.
  • Als het toestel offline is dan kies je “verwijder uit account”
  • Dan verschijnt de melding; “Weet u zeker dat u deze iPhone/iPad wil
  • verwijderen” en vervolgens klik je dan op “Verwijder”.
  • Vul vervolgens jouw Apple ID in, hierna is deze functie verwijderd.
Hoe verwijder ik de iCloud zonder telefoon?
  • Ga naar icloud.com . Zie je ”Zoek mijn iPhone” niet op iCloud.com, dan heeft jouw account alleen toegang tot de online functies van iCloud. Voor toegang tot ”Zoek mijn iPhone” en andere functies dien je iCloud ook geïnstalleerd te hebben op jouw iOS-apparaat.
  • Klik vervolgens op Alle apparaten en selecteer het apparaat dat je wilt wissen.
  • Vervolgens klik je in het info-venster op Wis Apparaat (hier komt jouw toestel naam te staan).
  • Hierna voer je het Apple ID-wachtwoord in. Let op: Voer geen telefoonnummer of bericht in, dit i.v.m. het feit dat het toestel al verloren is.
  • Stop vervolgens het wisverzoek, hierna komt er een button Verwijder uit account in het rood te staan. Klik hier op. Hierna is je iCloud verwijderd van je toestel.
Hoe maak ik een back-up op mijn iPhone?
  • Ga naar Instellingen
  • Klik op uw Apple ID
  • Klik op iCloud
  • Klik op iCloud-reservekopie
  • Klik op Maak nu reservekopie (hierboven kunt u ook direct aanvinken dat er automatisch een iCloud-reservekopie wordt gemaakt

Je vraag staat er niet tussen?

kunt ons altijd mailen. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren.