Garantie en Klachten

guaranteed

Garantie

Onze garantie dekt alle technische mankementen, zoals problemen met de speakers, de moederbord, de camera,  de microfoon etc. Al onze toestellen komen met 2 jaar garantie. Defecten aan de batterij van het toestel worden gedekt door 12 maanden garantie. De garantie komt te vervallen als de telefoon beschadigd is geraakt door onjuist gebruik.
Voor een gedetailleerde beschrijving van onze garantievoowaarden, lees even onze algemene voorwaarden.
 
Wanneer een toestel aan ons wordt geretourneerd en er wordt aan de hand van het onderzoek geen defect geconstateerd, behouden wij het recht om €29,25 aan onderzoekskosten in rekening te brengen. Deze dienen vooraf voldaan te worden, voordat wij het toestel retourneren. Of de kosten worden verrekend wanneer er een terugstorting zal plaatsvinden.
 
Je kunt je toestel ook gratis inleveren. Daarna wordt het apparaat op een milieuvriendelijke manier afgevoerd.
 

Klachten:

Ons doel is om ervoor te zorgen dat we al onze klanten een uitstekend serviceniveau bieden op alle gebieden van ons bedrijf. Als we je op enig moment een maar bevredigende service hebben gegeven, zullen we proberen al het redelijke te doen om het goed te doen. Als je merkt dat je niet tevreden bent met een van onze services, neem dan in eerste instantie contact met ons op via de onderstaande e-mail en we zullen ons uiterste best doen om de klacht op te lossen. Wij reageren uiterlijk binnen 3 dagen inhoudelijk.

Als u een klacht wilt indienen over de service, je hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via onderstaande gegevens –

Per  [email protected]

In het uitzonderlijke geval dat de consument en Mobisite niet tot een oplossing kunnen komen, u kunt uw klacht daarnaast voorleggen via het Europees ODR Platvorm via http://ec.europa.eu/consumers/odr/