Garantie op iPhones en iPads
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat jouw aangekochte product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een eigen garantie van 24 maanden. Onze eigen garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Onze garantie dekt alle technische mankementen, zoals problemen met de speakers, de moederbord, de camera, de microfoon etc. Al onze toestellen komen met 2 jaar garantie. Defecten aan de batterij van het toestel worden gedekt door 12 maanden garantie. Uiteraard kunt u bij ons tegen een gunstig tarief uw accu buiten de garantie om laten vervangen.
Vorig jaar was de gemiddelde batterijcapaciteit van onze refurbished iPhones 97%.
De garantie komt te vervallen als de telefoon beschadigd is geraakt door onjuist gebruik.
Voor een gedetailleerde beschrijving van onze garantievoowaarden, lees even onze
algemene voorwaarden.
Wanneer een toestel aan ons wordt geretourneerd en er wordt aan de hand van het onderzoek geen defect geconstateerd, behouden wij het recht om €29,25 aan onderzoekskosten in rekening te brengen. Deze dienen vooraf voldaan te worden, voordat wij het toestel retourneren. Of de kosten worden verrekend wanneer er een terugstorting zal plaatsvinden.
Je kunt je toestel ook gratis inleveren. Daarna wordt het apparaat op een milieuvriendelijke manier afgevoerd.
Klachten:
Ons doel is om ervoor te zorgen dat we al onze klanten een uitstekend serviceniveau bieden op alle gebieden van ons bedrijf. Als we je op enig moment een maar bevredigende service hebben gegeven, zullen we proberen al het redelijke te doen om het goed te doen. Als je merkt dat je niet tevreden bent met een van onze services, neem dan in eerste instantie contact met ons op via de onderstaande e-mail en we zullen ons uiterste best doen om de klacht op te lossen. Wij reageren uiterlijk binnen 3 dagen inhoudelijk.
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via onderstaande gegevens –
Per klantenservice@mobisite.nl
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd kosten, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).